The Media Talents Association encourages young people to creatively utilize their free time by acquiring new skills, primarily through media expression and creation. Simultaneously, we foster the development of critical thinking and work on promoting social values, as evidenced by our video materials.
Zanimljivosti
Održana konferencija Virtualni (ne)prijatelj
Na Konferenciji pod nazivom „Virtualni (ne)prijatelj,“ održanoj 28. listopada 2024. u Osnovnoj školi Trnsko u Zagrebu u organizaciji udruge za mlade Media talenti, glavne teme bile su utjecaj interneta i digitalnih tehnologija na djecu, s naglaskom na vrijeme provedeno na internetu, izloženost mobilnim uređajima te aktivnosti na društvenim mrežama. Okupljene su na početku konferencije …
Nastavi čitati “Održana konferencija Virtualni (ne)prijatelj”
Dodijeljene nagrade “Ivan Filipović” za odgoj i obrazovanje
Ministarstvo znanosti, obrazovanja i mladih nagradilo je i ove godine najbolje nastavnike i stručnjake u obrazovanju nagradom ‘Ivan Filipović’ među kojima je i naša predsjednica Silvia Vladić Vrban. U Hrvatskom saboru podijeljeno pet nagrada za životno djelo i 11 godišnjih nagrada. “Iznimna mi je čast i zadovoljstvo što se moje ime našlo među nagrađenima u …
Nastavi čitati “Dodijeljene nagrade “Ivan Filipović” za odgoj i obrazovanje”
Confirmed Courses in Zagreb, Croatia
Creative Learning Methods: Multimedia and Video Production in the Classroom From February 9 to February 15 2025, Zagreb, Croatia Apply now This course offers participants an opportunity to develop creative skills and tools for using multimedia and video production in the classroom. Through practical workshops held in a school studio, participants will learn how to …
Istraživanje
Uloga i važnost medijske pismenosti kod djece i mladih
U svijetu u kojem je digitalna tehnologija sveprisutna i gdje se informacije i komunikacija odvijaju uglavnom preko interneta, ključno je razvijati vještine medijske pismenosti. Ove vještine omogućuju pojedincima da razumiju, analiziraju i procjenjuju medijske poruke, bilo da se radi o vijestima, reklamama, društvenim mrežama ili drugim oblicima komunikacije.
Izdvajamo